"Janganlah kamu bersikap lemah , dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamu orang yang paling tinggi darjatnya jika kamu orang-orang yang beriman"[Al-Imran:139]

Sunday, May 20, 2012

Sibuk kew???

Assalamualaikum wbt

Hari-hari tengok calendar.. checking when is the due date for all the reports. bila tarikh untuk present itu ini. tengok bila final exam....cuba untuk plan supaya dapat cover semuanya dalam masa yang terhad ni...

Sibuk la konon.............

tapi ruginya kalau tak perasaan yang we are entering Rejab..........



"Ya Allah, berkatilah kami pada bulan Rejab dan bulan Sya'aban serta sampaikanlah kami ke bulan Ramadhan. Aku bermohon keampunan Allah yang maha Agung dan tiada Tuhan melainkan Dia, Yang Hidup, Yang Berdiri Sendiri dan aku bertaubat kepada-nya. Ya Allah, Ya Tuhanku, tiada Tuhan yang patut disembah kecuali Engkau yang menciptakan aku. Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang aku lakukan. aku mengakui atas nikmat yang engkau berikan dan mengakui segala dosa-dosaku. kerana itu, aku memohon keampunan-Mu dan sesungguhnya tiada yang dapat mengampuni dosa seseorang kecuali Engkau Ya Allah"

WhatSoEva~Semoga Allah sentiasa tetapkan hati dijalannya yang benar dan jauhkan dari hati yang leka dan lalai. Semoga dapat manfaatkn bulan-bulan yang penuh dengan ganjaran ini sebaiknya, insyaAllah.Ameen. 

May Allah Bless~

No comments: